5ο Κριτήριο Αξιολόγησης
Β. Εργασίες
1.
Να γράψεις τα παρακάτω ρήματα στον
Παρατατικό και Αόριστο:
Ενεστώτας
|
Παρατατικός
|
Αόριστος
|
σκουπίζω
|
|
|
δακρύζω
|
|
|
δανείζω
|
|
|
μορφώνω
|
|
|
πηγαίνω
|
|
|
τρυπώ
|
|
|
κατοικώ
|
|
|
πίνω
|
|
|
1.
Συμπληρώνω και τονίζω:
σκλαβ...ν...
,παγ...ν..., οργ...ν..., καρπαζ...ν..., λαδ...ν..., βαδ...ζ..., ζυγ...ζ...,
αθρ...ζ...,μαντ....ω,πιστ....ω, παχ....ν...,ανεβ....ν...,νηστ....ω,μ...νω,πλ...νω
2.
Να συνδέσεις τις παρακάτω προτάσεις με τους
κατάλληλους χρονικούς ή αιτιολογικούς συνδέσμους:
(γιατί, όταν, μόλις, όταν, επειδή)
α) Το μωρό
έκλαιγε. Πεινούσε.
β) Διάβαζα.
Χτύπησε το κουδούνι.
γ) Βράδιασε.
Πήγα για ύπνο.
δ) Τα παιδιά
χάρηκαν. Με είδαν.
ε) Μιλούσα.
Με έδιωξε.
3.
Να βάλεις τα παρακάτω ρήματα στον Παρατατικό
και Αόριστο στο ίδιο πρόσωπο:
Ενεστώτας
|
Παρατατικός
|
Αόριστος
|
κρατώ
|
|
|
πιάνεις
|
|
|
στρώνει
|
|
|
κατεβαίνουμε
|
|
|
βρίσκετε
|
|
|
σκουπίζουν
|
|
|
4.
Να γράψεις τα επίθετα στους τρεις
βαθμούς:
Θετικός
|
Συγκριτικός
|
Υπερθετικός
|
έξυπνος
|
|
|
ωραίος
|
|
|
ζωηρός
|
|
|
νόστιμος
|
|
|
βαθύς
|
|
|
1.
Να γράψεις τις παρακάτω προτάσεις στον Αόριστο:
α) Τα
παιδιά διαβάζουν το μάθημα.
.........................................................................................................................................
β) Το
κορίτσι γδύνει και ντύνει την κούκλα της.
.........................................................................................................................................
γ)
Πηγαίνουμε στο σχολείο και μαθαίνουμε γράμματα.
.........................................................................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου